הפסאז׳ בשדרות

08-6819191

טיפים להכנת המבורגר

 בשר טרי

רוצים המבורגר באיכות אז קנו בשר בקר טרי אצל הקצב ותבקשו ממנו לטחון לכם את הבשר במקום, בטחינה גסה. המטרה היא להרגיש את הבשר, שיתפרק כמו סטייקים קטנים בפה, לכן חשוב שהטחינה של הבשר תהיה גסה וסמוכה לצלייה.

איזה נתחים של בשר לבחור?

נתח הבשר צריך להיות שמן (לפחות 20% שומן) ומלא טעם – לכן נתחים כמו צוואר או אונטריב נמצאים כמעט בכל מתכון יחד עם שפונדרה (שנקרא גם אסאדו), או שומן כבש לתערובת.

לישה של התערובת

אין לטבל את הקציצות לפני הצלייה. הלישה נועדה כדי להבטיח שהשומן התפזר בבשר בצורה אחידה, לכן לא מומלץ ללוש יותר מדי, 3-4 דקות של לישה בעדינות יספיקו.

קציצות המבורגר

חשוב לשמור על קציצות אווריריות ולא דחוסות. צרו בעדינות כדורים ושטחו אותם לצורת קציצה, אם אתם משתמשים בטבעות מתכת מלאו אותן בעדינות ובלי לדחוס את הבשר.

סידור הקציצות לקראת הצלייה

את הקציצות מסדרים בתבנית שטוחה על נייר אפייה כדי שלא ידבקו, כדאי לחתוך מראש את נייר האפייה לגודל של כל המבורגר, כדי שנוכל לקחת כל המבורגר בנפרד ולהניח לצלייה. מכסים את התבנית ובה כל הקציצות ומניחים במקרר ל-15-20 דקות לפחות. מוציאים מהמקרר כמה דקות לפני הצלייה כדי שיגיעו חזרה לטמפרטורת החדר.

תיבול המבורגר

תיבול של המבורגר עושים עם מלח ופלפל בלבד, לפי הטעם. את המלח והפלפל שמים בנדיבות, כי גם ככה חלק ממנו נופל בצלייה ומתבלים בשני שלבים. בשלב הראשון שמים מלח ופלפל בצד אחד של ההמבורגר ומיד מניחים לצלייה על הצד מתובל. בשלב השני מתבלים את הצד השני של ההמבורגר מלמעלה, מיד אחרי שהנחנו לצלייה.

צלייה של המבורגר

לא משנה אם אתם משתמשים במנגל, גריל גז או בפלאנצ'ה, כדי להגיע לצריבה יפה של ההמבורגר, חשוב להניח את ההמבורגר על האש, בחום גבוה של לפחות 200-250 מעלות.

המבורגר הופכים רק פעם אחת.

קציצת המבורגר במשקל 200 גרם מגיעה למידת עשייה מדיום לאחר צלייה של דקה-שתיים מכל צד, אז בהתאם למשקל ועובי ההמבורגר הופכים את ההמבורגר. לאחר שהגיע למידת הצלייה הרצויה, מורידים את ההמבורגר מהאש לנוח דקה או שתיים, (לעזור לנוזלים שבהמבורגר להתפזר באופן אחיד בתוך הקציצה והחוצה אל הצלחת במקום שירטיב לגמרי את הלחמנייה).

בהצלחה ובתאבון!

ואם אתם מתעצלים להכין או פשוט בא לכם להזמין את ההמבורגר הכי טוב בדרום הארץ ממסעדת המבורגר מצליחה בשדרות אז צרו קשר עם מסעדת הפסאז׳ בשדרות והזמינו המבורגר אסאדו עם צ׳יפס, או המבורגר טבעוני או כריך עוף או כל מנה אחרת מהמגוון העשיר שהמסעדה מציעה.

המסעדה מונגשת עם מקומות ישיבה בפנים ובחוץ ומציעה שרות משלוחי אוכל בשדרות ולכל היישובים בעוטף עזה והדרום.

הפסאז' שדרות
דילוג לתוכן